مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-14سياسي

لزوم حضور نیروهای جوان و باتجریه در کابینه/ تیم اقتصادی دولت خوب است


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بر حضور نیروهای جوان و با تجربه در کابینه سیزدهم تاکید کرد و گفت: مجلس با بررسی دقیق وزرای پیشنهادی می تواند به دولت کمک کند.

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با کابینه پیشنهادی رییس جمهور به مجلس و نگاه برخی منتقدان مبنی بر اینکه وزرای پیشنهادی تجربه کافی را ندارند، گفت: مجلس شورای اسلامی از امروز نقطه نظرات، دیدگاه ها و توانمندی های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون های مربوطه با دقت کارشناسی مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: افرادی که در کمیسیون ها هستند می توانند تشخیص دهند که وزیری که پیشنهاد شده علیرغم اینکه ممکن است جوان باشد یا تجربه زیادی نداشته باشد آیا طرح و برنامه او برای ایجاد تحول لازم و دگرگونی متناسب با شرایط کنونی جوابگو هست یا نیست.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: بنابراین مجلس اگر دقت لازم را انجام دهد می تواند با جمع بندی و نتیجه مناسب به دولت کمک کند تا با پشتوانه مجلس چه با همان وزیر پیشنهادی و چه با فردی جایگزین، کارآمدی لازم را برای اداره شرایط پدید آورد.

ترقی در پاسخ به این سوال که آیا بی تجربگی برخی وزرای پیشنهادی ممکن است دولت و شرایط موجود را به خطر بیندازد؟، تصریح کرد: برخی مشکلات کشور که در وزرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور نیروهای جوان و باتجریه در کابینه/ تیم اقتصادی دولت خوب است

لزوم حضور نیروهای جوان و باتجریه در کابینه/ تیم اقتصادی دولت خوب است