مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-14پزشكي

واکنش مصطفی معین به جنجال وارد نکردن واکسن کرونا به کشور


مصطفی معین رییس شورای عالی نظام پزشکی گفت: واکسن نخریدند و خواسته اند محصولات چندین خط تولید واکسن داخلی، رقیب خارجی نداشته باشد.

وزارت خارجه نه مسئولیت مستقیمی در امور دارو و درمان دارد و نه مسئولان آن سهام دار شرکت های دارویی هستند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مدارا، رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی گفت: وزارت بهداشت مسئولیت مستقیم نظام سلامت و نقش محوری در ستاد ملی مبارزه با کرونا را بعهده دارد و باید پاسخگوی مسئولیت های خطیر خود باشد.

*آقای زالی اخیرا گفته اند که چون واکسن گران بوده، اجازه خرید ندادند.

چقدر این اظهارات می تواند به واقعیت نزدیک باشد؟ چرا باید به جای هزینه برای واکسن، 720 میلیون یورو صرف خرید رمدیسویر شود؟ آیا این تصمیم بر اساس تصمیمات تخصصی اتخاذ شده است؟ با تشکر از شما به دلیل طرح این موضوعات که در شرایط بحرانی کنونی برای روشن شدن افکار عمومی و اعمال نظارت آنها بر عملکرد مسئولان ضروری است، باید عرض کنم که من بطور دقیق در جریان دقیق تصمیمات و اقدامات وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با بحران کرونا نیستم چون متاسفانه علیرغم توصیه های راهبردی سازمان بهداشت جهانی، آنها عملکردی غیر شفاف داشته اند و علیرغم درخواست مکرر سازمان نظام پزشکی حتی اجازه حضور نماینده ای از نظام پزشکی و یا نماینده ای از سوی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مصطفی معین به جنجال وارد نکردن واکسن کرونا به کشور

واکنش مصطفی معین به جنجال وارد نکردن واکسن کرونا به کشور