مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-14اقتصادي

مجوز جدید برای حفر چاه آب کشاورزی در خراسان جنوبی صادر نمی شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: مجوز جدید برای حفر چاه آب کشاورزی با توجه به تشدید خشکسالی در خراسان جنوبی صادر نمی شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: مجوز جدید برای حفر چاه آب کشاورزی با توجه به تشدید خشکسالی در خراسان جنوبی صادر نمی شود.

سعید سروری، امروز شنبه 23 مرداد به رسانه های گروهی گفت: منابع آب های زیرزمینی استان همچنان با کسری مخزن مواجه است که با توجه به این شرایط، مجوز جدید حفر چاه آب کشاورزی صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به خشکسالی های چندین ساله در استان افزود: در حال حاضر میزان برداشت آب از سفره های آب زیرزمینی بیشتر از میزان ورودی آب به آن است به طوری که در استان با کسری مخزن 101 میلیون متر مکعبی در سال مواجه هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه اکثر دشت های استان ممنوعه و ممنوعه بحرانی هستند، امکان صدور مجوز حفر چاه آب کشاورزی جدید وجود ندارد و علاوه بر شرب و بهداشت که یک ضرورت است فقط برای حفر چاه صنعتی مجوز صادر می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: صاحبان صنایع در صورتی که در مکانی امکان حفر چاه وجود داشته باشد می توانند درخواست خود را برای دریافت مجوز به آب منطقه ای ارائه کنند تا بررسی لازم در این خصوص انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جدید برای حفر چاه آب کشاورزی در خراسان جنوبی صادر نمی شود

مجوز جدید برای حفر چاه آب کشاورزی در خراسان جنوبی صادر نمی شود