مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-14سياسي

درگذشت آیت الله سید محمود موسوی نژاد


آیت الله سید محمود موسوی نژاد، از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت، دار فانی را وداع گفت.

- ایسنا/فارس آیت الله سید محمود موسوی نژاد، از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) و مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت، دار فانی را وداع گفت.

آیت الله سید محمود موسوی نژاد، از علما و فعالان مذهبی، فرهنگی، اجتماعی استان فارس، شامگاه جمعه 22 مرداد، بر اثر کهولت سن و بیماری قلبی در بیمارستان ارتش در تهران، دیده از جهان فروبست.

آن عالم ربانی، که در زمان فوت، 87 سال سن داشت، زاده نیشابور بود و تا سال 1338 در حوزه علمیه مشهد و در محضر آیت الله العظمی میلانی به تحصیل علوم دینی پرداخت و پس از آن به قم عزیمت و افتخار شاگردی حضرت امام خمینی(ره) را پیدا کرد.

آیت الله موسوی نژاد حوالی سال 1342 برای تبلیغ به شهرستان مرودشت عزیمت و تا پایان عمر در همین شهرستان اقامت کرد و منشاء و حامی اقدامات شاخصی در حوزه های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آموزش علوم دینی، به مردم این دیار بود.

ساخت مساجد و مکان های عام المنفعه مانند حمام های عمومی، راه اندازی صندوق حمایت از نیازمندان حضرت ابوالفضل (ع)، عضویت در هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت وغیره از کارهای نیکی بوده که از این عالم دینی در مرودشت به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت آیت الله سید محمود موسوی نژاد

درگذشت آیت الله سید محمود موسوی نژاد