مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-14بين الملل

مقام صهیونیست: به خاطر ایران با امارات توافق ابراهیم را امضا نکردیم


رییس هیأت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در امارات گفت، این رژیم و ابوظبی منافع مشترک زیادی دارند و اگر تصور شود امضای توافق موسوم به «ابراهیم» میان دو طرف به خاطر «تهدید از جانب ایران» بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایتان ناییه رییس هیأت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در امارات در گفت وگویی اختصاصی با i24NEWS گفت، رژیم اسراییل و امارات در چندین مورد منافع مشترک دارند که فراتر از تهدید از جانب ایران است.

وی ضمن اتهام زنی به ایران و گفتن این جمله که رفتار ایران بویژه اقدام دریایی اخیرش در دریای عمان باعث نگرانی دو طرف شده، افزود: تصور اینکه اسراییل و امارات توافقنامه ابراهیم را به خاطر ایران امضا کردند، اشتباه است.

ما منافع مشترک زیادی داریم و این توافقنامه ها را به خاطر منافع دو طرف و نه فقط ایران امضا کردیم.

ناییه در پاسخ  به این سوال که آیا روابط دو طرف تحت تأثیر درگیری ماه می میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی (سیف القدس) قرار گرفته یا خیر، گفت، خیر.

با آغاز روند صلح (مذاکرات سازش) در غرب آسیا میان رژیم اسراییل و فلسطینی ها، امارات تمایل خود برای تحقق صلح را پنهان نکرد و در عین حال از طریق ایجاد الگوی همزیستی مسالمت آمیز میان اسراییل و امارات، در تحقق این هدف کوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: به خاطر ایران با امارات توافق ابراهیم را امضا نکردیم

مقام صهیونیست: به خاطر ایران با امارات توافق ابراهیم را امضا نکردیم