مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-14سياسي

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز صبح این کمیسیون و ارائه برنامه هایش در این نشست خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه امروز صبح این کمیسیون و ارائه برنامه هایش در این نشست خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز صبح کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز، رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حضور یافته و برنامه های ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان مهمترین اولویت های حوزه عمرانی کشور را در خصوص وضعیت بحرانی بازار مسکن، حمل و نقل، تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی، تامین زیرساخت مناسب برای ساختمان ها، مدیریت بازار مصالح ساختمانی و همچنین پایبندی به اجرای دقیق طرح جهش تولید و تامین مسکن در خصوص ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی، مدیریت مطلوب شوراهای عالی معماری و شهرسازی و نیز بهبود فرایند طولانی تهیه طرح های جامع و تفصیلی با وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در میان گذاشتند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمران برای وزارت راه و شهرسازی به دنبال فردی است که در کنار داشتن برنامه اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران

بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون عمران