مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-14اقتصادي

وام اشتغال به 1000 کارآفرین بوشهری در روستاها پرداخت شد


رییس صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: از اواخر سال 97 تاکنون بیش از 939 فقره تسهیلات با اعتبار 72 میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی در اختیار متقاضیان قرار گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدصادق حاجیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید، مؤسسه غیرانتفاعی وابسته به نهاد ریاست جمهوری می باشد که بر اساس رویکرد حمایت دولتی از کسب وکارهای کارآفرینانه، مشاغل خرد و کوچک به خصوص زنان سرپرست خانوار و روستاییان ایجاد شده است.

رییس صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: از اواخر سال 97 تاکنون تعداد 939 فقره تسهیلات با اعتبار 72 میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی در اختیار  متقاضیان قرار گرفته شده که بیشتر کسب وکارهای خرد بوده که دوام و بقای بیشتری دارند.

وی افزود: در هشت سال اخیر تاکنون 11 هزار و 648 فقره تسهیلات با اعتبار 234 میلیارد تومان در اختیار متقاضیان حوزه اشتغال به ویژه در روستاهای استان بوشهر قرار گرفته که 1/8 درصد تسهیلات کشوری است.

حاجیانی تصریح کرد: سود این تسهیلات برای شهرستان های مرزی چهار درصد و بقیه شهرستان های استان بوشهر 6 درصد است که بدون سپرده گذاری قبلی می توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اشتغال به 1000 کارآفرین بوشهری در روستاها پرداخت شد

وام اشتغال به 1000 کارآفرین بوشهری در روستاها پرداخت شد