مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-14اقتصادي

تخصیص 60 درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های همدان و فامنین


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 60 درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های عمرانی همدان و فامنین خبر داد.

-  حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه های عمرانی دارای اعتبار ملی در همدان و فامنین اظهار کرد: در سه مورد از پروژه ها تخصیص اعتبار شهرستان فامنین با اعتبار 2 میلیارد تومانی خبر داد و تاکید کرد: در این خصوص نیز تخصیص اعتبار صد درصدی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان فامنین 5 میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی تخصیص اعتبار صورت گرفت گفت: پروژه مهم مرکز جامع سرطان همدان نیز با تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار در فاز اول تکمیل شده است.

حاجی بابایی از حداث 10 سالن ورزشی با اعتبار 10 میلیارد تومان در شهرستان همدان خبر داد و بیان کرد: مجموعه ورزش باستانی همدان نیز با تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی در حال اجراست که تخصیص اعتبار  آن به صورت شصت درصد صورت گرفته است.

وی گفت: پروژه عمرانی اردوگاه کشوری امیرالمومنین ویژه دانش آموزان استثنایی نیز در حال اجراست که برای این پروژه نیز 3 میلیارد تومان تخصیص اعتبار 60 درصدی انجام شده و امیدواریم تسریع در عملیات اجرایی آن صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 60 درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های همدان و فامنین

تخصیص 60 درصد اعتبارات پیش بینی شده در پروژه های همدان و فامنین