مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-14سياسي

برپایی 4 بیمارستان صحرایی برای بیماران سرپایی کرونایی از سوی هلال احمر


دبیرکل جمعیت هلال احمر از برپایی یک بیمارستان صحرایی و در دستور کار قرار گرفتن راه اندازی 3 بیمارستان صحرایی دیگر خبر داد و گفت: ظرفیت های درمانی در مجاورت بیمارستان ها جهت کمک به امر درمان بیماران سرپایی مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت های سازمانی و استانی در راستای مقابله با بیماری کرونا در 10 استان کشور در تاریخ 22 مردادماه گفت: فعال شدن قرارگاه های عملیاتی کرونا در تمامی استان ها به منظور پاسخگویی به نیازهای مردم در شیوع ویروس کرونا نخستین گام در این عرصه بود و در ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گرفت و 500 هزار نفر تا به این لحظه بهره وران این طرح بوده اند.

وی افزود: طرح نذر سلامت به همراه مرحله دوم خادمان حسینی در مراسمات مذهبی توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر با مشارکت 1500 نفر از جوانان اجرا شد.

علاوه بر این موارد تشکیل ستادهای مردمی مقابله با کرونا در جهت کمک های مردمی و پشتیبانی با محوریت سازمان داوطلبان و با کمک 500 تشکل در دستور کار قرار گرفته است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: استفاده از بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات رایگان از قبیل در اختیار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 4 بیمارستان صحرایی برای بیماران سرپایی کرونایی از سوی هلال احمر

برپایی 4 بیمارستان صحرایی برای بیماران سرپایی کرونایی از سوی هلال احمر