مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-14اقتصادي

برگزاری کارگاه مجازی آموزش خیاطی در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی


کارگاه رایگان و مجازی خیاطی ویژه متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی در خراسان شمالی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی کارگاه رایگان و مجازی خیاطی ویژه متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، علاقه مندان تا روز یکشنبه 24 مردادماه 1400 فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://jdrouyesh.

ir جهت ثبت نام اقدام نمایند.

این کارگاه دوشنبه 25 مردادماه ساعت 17 الی 19 برگزاری می شود و لینک ورود به سامانه آموزش کارگاه تامین و مدیریت کسب و کار خانگی در زمان برگزاری http://amjad.

jde.

ir/khs است.

همچنین شرکت کنندگان باید با وارد کردن نام جلسه؛ خیاطی و نام و نام خانوادگی شرکت کننده و در نهایت رمز عبور 123456 به کارگاه ورود یابند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آسیب شناسی طرح های قبلی و انجام مطالعات داخلی و خارجی در سال 1396 طراحی و به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه مجازی آموزش خیاطی در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی

برگزاری کارگاه مجازی آموزش خیاطی در خراسان شمالی توسط جهاددانشگاهی