مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-14سياسي

شبکه امامت با ایجاد وحدت و انسجام به دنبال رفع مشکلات مردم است


نشست مجازی تشریح و تبیین طرح 313 با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرعامل بنیاد هدایت و امامان جماعات 11 استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مجازی تشریح و تبیین طرح 313 با حضور حجج اسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، هرمز، مدیر کل فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و امامان 11 استان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام عزت زمانی به نقش اجتماعی مساجد و امامان اشاره و عنوان کرد: شبکه امامت مبتنی بر مبانی اعتقادی و توحیدی با راهبردی که از سوی بنیاد هدایت برای آن ترسیم شده است به حل مسائل اجتماعی می پردازد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شبکه امامت به دنبال ایجاد پیوستگی بین مؤمنین و ایجاد وحدت برای حل مسائل اجتماعی است؛ این همان معنی ولایت است و امامان ما می توانند این نقش را پیاده کنند.

وی افزود: با طراحی که شبکه امامت صورت می دهد و با ایجاد ظرفیت ها و گردآوری امامان و شناسایی و حل مسائل این اتصال بین مؤمنین برقرار شده و این نگاه حکمرانی است که توانسته است در طول تاریخ شیعه را حفظ کند.

حجت الاسلام عزت زمانی بیان داشت: گسستگی که امروز در جامعه با آن روبرو هستیم نتیجه کنار گذاشتن الگوی امامت و ولایت است و دشمن می داند که اگر این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه امامت با ایجاد وحدت و انسجام به دنبال رفع مشکلات مردم است

شبکه امامت با ایجاد وحدت و انسجام به دنبال رفع مشکلات مردم است