مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-14پزشكي

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را به شوخی گرفته اند


یک آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی خودخواهی و خشونت در شرایط فعلی است، گفت: اکنون در وضعیتی قرار داریم که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، - یک آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نوعی خودخواهی و خشونت در شرایط فعلی است، گفت: اکنون در وضعیتی قرار داریم که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، وارد پیک ششم هم خواهیم شد و این فاجعه است.

امیرمحمود حریرچی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از خشونت های جاری در جامعه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است، اظهار کرد: بخشی از علت عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی عادی انگاری است، زیرا موضوع واکسیناسیون بحث جدی کشور بوده است اما نسبت به آن تعلل شد و این عادی انگاری در سطح مملکتی به مردم نیز منتقل شد.

وی افزود: اکنون در وضعیتی قرار داریم که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، وارد پیک ششم هم خواهیم شد و این فاجعه است.

مردم بیشتر از قبل باید اهمیت موضوع را درک کنند چرا که با رعایت پروتکل های بهداشتی هم به سلامت خود و هم به دیگران کمک می کنند.

این آسیب شناس اجتماعی ادامه داد: درست است که عادی پنداری شده و آنطور که لازم است نسبت به واکسیناسیون، کمک به معیشت مردم و تعطیلی ها توجه نشده است، اما ما باید چه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را به شوخی گرفته اند

مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را به شوخی گرفته اند