مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:402021-08-14اقتصادي

بهره برداری از 421 پروژه با 7 هزار میلیارد تومان اعتبار در پایتخت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از افتتاح و بهره برداری از 421 پروژه با 7 هزار میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در استان تهران خبر داد.

- عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با سبب می شود نسبت به معرفی خدمات در این ایام توجه بیشتری داشته باشیم.

چراغعلی با بیان اینکه صبر و همراهی مردم یکی از همیشگی ترین عوامل در ظهور و بروز خدمات توسط مسئولین است گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین دریافت کمبودها و مشکلات در استان موفق شدیم با لطف خداوند و توجه بیشتر مسئولان امر پروژه های خوبی را برا ی ایام هفته دولت تدارک ببینیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه هر چند اقتصاد کشور دچار مشکلاتی است افزود: اما این موضوع سبب عقب نشینی مسئولان نشده و با یاری خداوند اقدامات مطلوبی نیز صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همدلی بین مدیران و منتخبان شوراها و شهرداری ها عنوان دان داشت: توسعه و پیشرفت در گرو کار گروهی و وحدت رویه است و به صورت انفرادی توفیقی ایجاد نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: برای هفته دولت پروژه های بسیار مناسب و کلیدی تدارک دیده شده که طبق آمار برای این ایام 421 پروژه بهره برداری و افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 421 پروژه با 7 هزار میلیارد تومان اعتبار در پایتخت

بهره برداری از 421 پروژه با 7 هزار میلیارد تومان اعتبار در پایتخت