مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-14سياسي

25 شهردار طی روزهای آینده در استان تهران انتخاب می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه از 46 شهرداری استان 16 شهردار انتخاب شده و مابقی سرپرست هستند گفت: 25 شهردار طی روزهای آینده در استان انتخاب می شوند.

- عبدالرضا چراغعلی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر ، از انتخاب 25 شهردار طی روزهای آینده در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از 46 شهرداری استان تهران 16 شهردار انتخاب شده و مابقی سرپرست هستند.

چراغعلی با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی جهت ایجاد پروژه های عمرانی در استان تهران صورت گرفته است گفت: از اصحاب رسانه می خواهیم نسبت به موضوع امید آفرینی و ایجاد روحیه در مردم فعالیت کنند و با بازتاب اخبار فعالیت ها و خدمات صورت گرفته مردم را امیدوار نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان داشت: رسانه ها در امیدآفرینی برای جامعه نقش مضاعفی دارند و بر همین اساس باید خبرنگاران و اصحاب رسانه اقدامات دستگاه ها را موشکافانه و دقیق رصد کرده و به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: استفاده از ظرفیت افراد توانمند در حوزه های خبر رسانی امیدواری را در مردم ایجاد می کند و پیوند اجتماعی مردم و مسئولین را تحکیم خواهد کرد، لذا ضرورت دارد که در زمینه شناسایی بحران و همچنین تزریق امیدبخشی به جامعه فعالیت هایی صورت گیرد تا فاصله مردم و دستگاه ها کم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 شهردار طی روزهای آینده در استان تهران انتخاب می شوند

25 شهردار طی روزهای آینده در استان تهران انتخاب می شوند