مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-14بين الملل

کمپین فشار بر بایدن و کنگره برای توقف تخریب منازل فلسطینی ها در قدس


ائتلاف سازمانهای فلسطینی در ایالات متحده آمریکا کمپینی برای اعمال فشار بر واشنگتن و وادار کردن آن به جلوگیری از اقدامات تل آویو در تخریب منازل فلسطینی ها در یکی از محله های قدس شرقی راه اندازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سازمانهای فلسطینی در ایالات متحده آمریکا، کمپینی را برای فشار بر دولت آمریکا و اعضای کنگره راه اندازی کرده اند تا از طریق آن از اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب 16 منزل در شهرک سلوان در قدس اشغالی جلوگیری کنند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی وفا ، این ائتلاف طی بیانیه ای از کلیه موسسات و همپیمانان خود خواست تا با برقراری تماس هایی با دولت و اعضای کنگره آمریکا و نیز برگزاری تظاهرات ها و اعتراض های خیابانی، برای توقف روند تخریب این منازل در قدس اشغالی تلاش کنند.

در این بیانیه که روز جمعه منتشر شد، آمده است:  ما فقط دو روز با 15 آگوست فاصله داریم ، تاریخی که تعلیق حکم تخریب 16 خانه در محله البستان در سلوان پایان می یابد .

 در ادامه این بیانیه، بر ضرورت برگزاری تظاهرات و تماس با رهبران حزب دموکرات آمریکا و درخواست برای اعمال فشار بر اسراییل به منظور توقف کوچ اجباری ساکنان این محله تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین فشار بر بایدن و کنگره برای توقف تخریب منازل فلسطینی ها در قدس

کمپین فشار بر بایدن و کنگره برای توقف تخریب منازل فلسطینی ها در قدس