مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-14سياسي

نامه زارع به دادستان کل: صرافی های مشکوک خارجی مسدود شوند


سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار مسدودسازی صرافی های مشکوک خارجی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه و سخنگوی کمیسیون ویژه طی نامه ای به دادستان کل کشور خواستار مسدودسازی صرافی های مشکوک خارجی شد.

متن نامه سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی به دادستان کل کشور به شرح زیر است: برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور سلام علیکم موضوع رمزارزها طی سالهای اخیر به عنوان یکی از موضوعات مهم و یک پدیده غیرقابل انکار در حوزه اقتصادی جهان و کشورمان مطرح شده و طی ماه های اخیر نیز نهادهای مسئول در قوه قضاییه و مجلس تلاش کرده اند ساماندهی فعالیت های بومی در این حوزه را پیگیری کنند.

  اگرچه امکان نادیده گرفتن موضوع رمزارزها در اقتصاد کشورمان یا حذف این موضوع وجود ندارد و باید آنرا مدیریت کرد اما بی توجهی شده به گونه ای که برای مردم مشخص نیست با چه اشخاص یا شرکتهای معتبری می توانند همکاری کنند.

اما آنچه در شرایط فعلی اقتصاد کشور، یک هشدار فوری و جدی محسوب می شود، تلاش و تسهیل برای خروج ارز از کشور با سرمایه گذاری کاربران ایرانی در برخی سایت ها و اصطلاحا صرافی های خارجی است که ضمن خروج گسترده پول، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه زارع به دادستان کل: صرافی های مشکوک خارجی مسدود شوند

نامه زارع به دادستان کل: صرافی های مشکوک خارجی مسدود شوند