مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-14سياسي

رای قضات مبتنی بر اصول علمی و قضایی باشد


نحوه قلم زدن همکاران قضایی در صدور رأی پرونده ها باید مبتنی بر اصول علمی و قضایی باشد و قضات دادسرا و دادگاه باید در رسیدگی به پرونده ها حتی الامکان در زمان مشخص و در جلسه اول تحقیقی یا رسیدگی در خصوص صدور حکم اقدام نمایند .

- به گزارش  خبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در معیت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در دادگستری سقز حضور یافت و با قضات در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان دیدار کرد.

حسینی در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: باید تا حد امکان از برکات ویژه این ماه پرفیض و شان استفاده کنیم و از زیارت عاشورا غافل نشویم.

وی افزود: محبت، مودت و توسل به اهل بیت (ع) در امور زندگی مان بسیار کارگشاست و امیدواریم در دهه اول محرم مشمول عنایات خاص ایشان شویم.

رییس کل دادگستری استان کردستان وضعیت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سقز را از لحاظ تعداد شعب متعارف مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر وضعیت موجودی پرونده های شعبات متعارف و منطقی باشد موجب رضایت بیشتر مردم از دستگاه قضایی خواهد شد و قضات دادسرای سقز سعی کنند تا وضعیت مطلوب موجود را حفظ نموده و سعی در ارتقاء آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای قضات مبتنی بر اصول علمی و قضایی باشد

رای قضات مبتنی بر اصول علمی و قضایی باشد