مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-14اقتصادي

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی یزد همزمان با پیک بار 1400


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد از افزایش 10 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های خورشیدی استان یزد با بهره برداری از نیروگاه خورشیدی کوشک خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد از افزایش 10 مگاواتی ظرفیت نیروگاه های خورشیدی استان یزد با بهره برداری از نیروگاه خورشیدی کوشک خبر داد.

ابوالفضل اسدی با اشاره به مزایای نیروگاه های خورشیدی تصریح کرد: سازگاری با محیط زیست، صرفه جویی در مصرف آب و سوخت های فسیلی در تولید برق برخی از این مزایا است.

وی با اشاره به بهره برداری از نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی کوشک در ابتدای تیرماه 1400، خاطرنشان کرد: ساخت این نیروگاه در مدت زمان کمتر از 10 ماه، یک رکورد در صنعت برق کشور محسوب می شود و اثراتی از جمله افزایش تولید انرژی تیرماه به اندازه مصرف متوسط شش هزار خانوار مسکونی، کاهش تلفات، بهبود پارامترهای شبکه برق استان و کاهش انتشار گازهای آلاینده داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، اسدی ادامه داد: با ایجاد نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی کوشک، مجموع ظرفیت نیروگاه های خورشیدی استان یزد به 81.

5 مگاوات رسید و تلاش برای ساخت نیروگاه های خورشیدی توسط بخش خصوصی در دیگر مناطق استان و با همکاری نهادهای مرتبط ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی یزد همزمان با پیک بار 1400

بهره برداری از نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی یزد همزمان با پیک بار 1400