مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-14پزشكي

آغاز پویش «من حسینی ام در هیئت مدافعان سلامت می مانم» در دیر


مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: پویشی با عنوان «من حسینی ام در هیئت مدافعان سلامت می مانم» در ایام ماه محرم و راستای حمایت از مدافعان سلامت و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان دیّر با معرفی فعالین این حوزه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان پور پیش از ظهر امروز  در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویشی با عنوان من حسینی ام در هیئت مدافعان سلامت می مانم در ایام ماه محرم و راستای حمایت از مدافعان سلامت و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان دیّر با معرفی فعالین این حوزه آغاز شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی و کمک به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه و همچنین هدایت نیات خیّرین برای کمک به حوزه سلامت از اهداف این پویش است.

وی بیان کرد: در این پویش خیرین حوزه سلامت، هیئت امنا حسینیه و تکایایی که مراسم عزاداری امسال را طبق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کردند، معرفی می شوند.

ناظمیان پور با بیان اینکه این پویش حرکتی نوع دوستانه برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است افزود: ماه محرم ماه یاری رسانی و اشاعه فرهنگ امر به معروف در سطح جامعه است که یکی از این موارد دعوت مردم به کمک به مدافعان سلامت و رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «من حسینی ام در هیئت مدافعان سلامت می مانم» در دیر

آغاز پویش «من حسینی ام در هیئت مدافعان سلامت می مانم» در دیر