مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-14حوادث

برقراری 1637 تماس توسط یک مزاحم تلفنی با اورژانس 115 جم


یک مزاحم تلفنی با برقراری هزار و 637 تماس با اورژانس 115 جم در یک ماه گذشته برقرار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، سیروس اسدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در یک ماه گذشته فردی 25 ساله در ساعات مختلف شبانه روز با مرکز اورژانس جم مبادرت به تماس تلفنی و ایجاد مزاحمت می کرد که به مراجع قضایی معرفی و تشکیل پرونده داده شد.

مسؤول اورژانس 115 شهرستان جم افزود: فرد پس از احضار در دادگاه و صدور حکم قضایی، از والدین وی تعهد کتبی مبنی بر جلوگیری از اقدام دوباره این کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه اشغال خط های تلفنی اورژانس می تواند موجب به خطر افتادن جان فردی در همان لحظه شود گفت: از تمامی شهروندان درخواست دارم تنها در مواقع ضروری با اورژانس تماس بگیرند و بر اساس پروتکل های ابلاغی سازمان اورژانس کشور، اپراتور اورژانس پس از تریاژ بیمار و برای موارد اورژانسی آمبولانس اعزام می شود.

اسدی گفت: متأسفانه بسیاری افراد با این تصور که به محض تماس با اورژانس، اپراتور قابلیت ردیابی شماره تماس و مکان بروز حادثه را دارد بسیار عجولانه و مضطرب فقط بروز یک اتفاق را شرح می دهند و فوراً تلفن را قطع می کنند و غافل از اینکه سامانه اورژانس توانایی ردیابی افراد تماس گیرنده را ندارد و فرد باید تمامی اطلاعات مربوط به حادثه و نوع آسیب را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 1637 تماس توسط یک مزاحم تلفنی با اورژانس 115 جم

برقراری 1637 تماس توسط یک مزاحم تلفنی با اورژانس 115 جم