مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-14سياسي

وزرای پیشنهادی در 270 جلسه کمیسیون شرکت می کنند


19 وزیر پیشنهادی دولت از امروز تا روز سه شنبه هفته جاری به صورت روزانه در کمیسیون های تخصصی و ویژه مجلس حضور پیدا کرده و تا آخر هفته 270 جلسه با حضور این وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رییسه روزانه در کمیسیون های تخصصی و ویژه مجلس حضور پیدا کرده و تا آخر هفته 270 جلسه با حضور این وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در این جلسات؛ برنامه ها، سوابق و تجارب، مدارک تحصیلی و مدارک مرتبط با فعالیت های گذشته این وزرا را بررسی می کنند و وزرای پیشنهادی نیز تمامی اطلاعات مربوط به خود را در سامانه ای که مجلس برای بررسی ایشان در نظر گرفته است، بارگذاری کرده تا برای نمایندگان قابل دسترس باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه وزرای پیشنهادی علاوه بر حضور در کمیسیون های مجلس در فراکسیون های تخصصی نیز حضور خواهند یافت، گفت: مجلس فراکسیون های تخصصی متعددی دارد که وزرای پیشنهادی با توجه به حوزه کاری خود، برای تشریح برنامه و سوابقشان در جلسات این فراکسیون ها حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای پیشنهادی در 270 جلسه کمیسیون شرکت می کنند

وزرای پیشنهادی در 270 جلسه کمیسیون شرکت می کنند