مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-14اقتصادي

پرسه بمب های متحرک LPG در خیابان ها


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

- ایسنا/البرز مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن نبودن و به خطر افتادن جان مردم ممنوع است.

مجتبی دلبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کیفیت کیفیت بنزین و گازوییل توزیعی در کرج اظهار کرد: در حال حاضر 26 جایگاه عرضه سوخت مایع در کلانشهر کرج و 46 جایگاه نیز در دیگر شهرهای استان فعال است.

وی ادامه داد: از سال 92 ارایه سوخت مایع با استاندارد یورو 4 در کرج آغاز شده و امروز همه بنزین و گازوییلی که در این کلانشهر توزیع می شود دارای این استاندارد است.

وی توضیح داد: به دنبال آن هستیم که این برنامه در سایر شهرهای استان نیز اجرایی شود تا شاهد توزیع بنزین با کیفیت و استاندارد در تمامی جایگاه های استان باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با هشدار به رانندگان در خصوص استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت خودرو گفت: مصرف سوخت گاز مایع یا همان کپسول LPG توسط خودروها به دلیل ایمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسه بمب های متحرک LPG در خیابان ها

پرسه بمب های متحرک LPG در خیابان ها