مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-14دانش

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس از فردا


رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه از فردا 24 مرداد به مدت یک هفته از طریق سایت سنجش خبر داد و گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش دانشجو در مهر امسال در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته حدود 15 هزار نفر است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس از آغاز پذیرش دانشجو در این دانشگاه از فردا 24 مرداد به مدت یک هفته از طریق سایت سنجش خبر داد و گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش دانشجو در مهر امسال در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته حدود 15 هزار نفر است.

حبیب دانش منش شنبه 23 مرداد در جمع خبرنگاران از آغاز پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید با شرایط ویژه بدون کنکور و پیش دانشگاهی خبر داد و گفت: این دانشگاه به عنوان یکی از متولیان آموزش های تخصصی مهارتی در کشور فعالیت می کند.

او با اشاره به وجود 21 مرکز فعال در فارس برای سال تحصیلی جدید، افزود: پذیرش در سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی با 124 کد رشته محل و در مقطع کارشناسی ناپیوسته با 76 کد رشته محل انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی فارس ادامه داد: جزء معدود استان هایی بودیم که در دو سه ترم گذشته با بروز بیماری کرونا، با سامانه بومی استان اموزش های مجازی را ارائه کردیم که تجربه موفقی بود و در مقطعی که شرایط بیماری اجازه می داد به شکل محدود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس از فردا

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی فارس از فردا