مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-14اقتصادي

هویج گران/ اما موز ارزان شد


رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن تا 25 هزار تومان افزایش داشته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن تا 25 هزار تومان افزایش داشته است،اما قیمت موز در حدود 4000 تومان کاهش داشته است.

جمشید آل مومن در گفت وگو با ایسنا در خصوص دلایل افزایش قیمت هویج در بازار میوه و تره بار شهرکرد، اظهار کرد: عموما هویج در چهارمحال و بختیاری به مقدار خیلی محدود کشت و هویج مورد نیاز از استان های مجاور خریداری و به بازار تزریق می شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد افزود: امسال به دلیل کاهش بارش کشت هویج نیز به میزان کمتری نسبت به سال های گذشته انجام شد، همچنین به علت شیوع ویروس کرونا و خاصیت این صیفی برای سلامتی و بیماری کرونا تقاضا برای خرید آن به شدت افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن افزایش داشته است، در گذشته هویج به ازای هرکیلوگرم 9000 تومان در بازار عرضه می شد، اما اکنون هویج با قیمت 21 هزار تومان در میادین میوه و تره بار و 25 هزار تومان در سطح واحدهای صنفی عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویج گران/ اما موز ارزان شد

هویج گران/ اما موز ارزان شد