مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-14اقتصادي

کمبود هویج نداریم/ عرضه هویج با قیمت 21 هزار تومان در میادین میوه و تره بار


رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن افزایش داشته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن افزایش داشته است، در گذشته هویج به ازای هرکیلوگرم 9000 تومان در بازار عرضه می شد، اما اکنون هویج با قیمت 21 هزار تومان در میادین میوه و تره بار و 25 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

جمشید آل مومن در گفت وگو با ایسنا در خصوص دلایل افزایش قیمت هویج در بازار میوه و تره بار شهرکرد، اظهار کرد: عموما هویج در چهارمحال و بختیاری به مقدار خیلی محدود کشت و هویج مورد نیاز از استان های مجاور خریداری و به بازار تزریق می شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار شهرکرد افزود: امسال به دلیل کاهش بارش کشت هویج نیز به میزان کمتری نسبت به سال های گذشته انجام شد، همچنین به علت شیوع ویروس کرونا و خاصیت این صیفی برای سلامتی و بیماری کرونا تقاضا برای خرید آن به شدت افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کمبودی بابت عرضه هویج در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: تنها قیمت آن افزایش داشته است، در گذشته هویج به ازای هرکیلوگرم 9000 تومان در بازار عرضه می شد، اما اکنون هویج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود هویج نداریم/ عرضه هویج با قیمت 21 هزار تومان در میادین میوه و تره بار

کمبود هویج نداریم/ عرضه هویج با قیمت 21 هزار تومان در میادین میوه و تره بار