مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-14اقتصادي

75 هزار متر مربع از اراضی زراعی فردیس از تغییر کاربری نجات یافت


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: 75 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی سطح شهرستان فردیس آزاد سازی و از تغییر کاربری آنها جلوگیری شد.

- علیرضا بدری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن تاکید بر لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و حفظ اراضی کشاورزی، گفت: در راستای  اجرای تبصره 2 ماده10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، حسب دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب فردیس مساحتی  حدود 75 هزارمترمربع معادل 7.

5 هکتار از اراضی کشاورزی سطح شهرستان  آزادسازی شد.

وی 20 مورد تفکیک و قطعه بندی غیرمجاز، 40 مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی 3هزار متر، 5 مورد محوطه سازی، شن ریزی و ایجاد معبر بین مزارع با مساحت تقریبی هزار و 200 مترمربع، 5 مورد پی کنی و گودبردادی با مساحت تقریبی 420 مترمربع، 3 مورد فونداسیون حدود  400 مترمربع  را از جمله مواردی ذکر کرد که در راستای اجرای قانون فوق و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها از آنها رفع اثر شد.

به گفته این مقام مسؤول جمع آوری انشعاب غیرمجاز برق و گاز توسط نمایندگان اداره متبوع از جمله اقداماتی  است که در راستای اجرای قانون در خصوص مستحثات فوق و در جهت حفظ اراضی کشاورزی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار متر مربع از اراضی زراعی فردیس از تغییر کاربری نجات یافت

75 هزار متر مربع از اراضی زراعی فردیس از تغییر کاربری نجات یافت