مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-14حوادث

استقرار شناور آتشخوار «فرهام» در بندر گناوه


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با استقرار شناور آتشخوار «فرهام » در بندر گناوه ظرفیت اطفاء حریق های دریایی در بندر گناوه ارتقاء یافت.

- ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با استقرار شناور آتشخوار فرهام در بندر گناوه ظرفیت اطفاء حریق های دریایی در بندر گناوه ارتقاء یافت.

محمدقاسمی اظهار کرد: با توجه به فعالیت حدود 500 شناور سنتی در بندر گناوه در این راستا به منظور ارتقا ایمنی شناور آتشخوار فرهام در بندر گناوه مستقر شد.

وی بیان کرد: شناور مذکور با طول 24 متر، 1.

5 متر آبخور و سرعت 15 نات از ظرفیتی قابل توجه برای مهار آتش سوزی های احتمالی برخوردار است معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: این شناور آتشخوار دارای تجهیزات پیشرفته اطفا حریق از جمله ظرفیت پمپ آتش نشانی به میزان 10 هزار لیتر بر دقیقه، ظرفیت 6شش هزار لیتر فوم در موتورخانه، 12 کانکشن با فشار 10 بار برای وصل کردن لوله های آتش نشانی و مهار آتش، سیستم مه پاش اطراف شناور و دارای کانکشنهای 4.

6 اینچی جهت اتصال به هیدرات های اسکله و با قابلیت های مانور بالا است.

قاسمی با اشاره به اینکه اسکله بندر گناوه از سیستم و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برخوردار است، اظهار داشت: پیش از این نیز شناور آتش خوار آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شناور آتشخوار «فرهام» در بندر گناوه

استقرار شناور آتشخوار «فرهام» در بندر گناوه