مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-14پزشكي

اعزام کاروان سلامت به روستاهای بخش مرکزی سروآباد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد از اعزام کاروان سلامت به روستاهای نسنار و یوژنان در بخش مرکزی شهرستان سروآباد برای ارائه خدمات پزشکی خبر داد.

- هورامان عثمان زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در روستاهای نسنار و یوژنان بخش مرکزی شهرستان سروآباد به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت هلال احمر شهرستان با همکاری واحد دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها اقدام به برگزاری کاروان سلامت نمود.

وی افزود: در این برنامه که بمدت دو روز برگزار شد علاوه بر اهالی روستاهای نسنار و یوژنان، روستاهای اطراف از جمله هرسین، آریان، چشمیدر و بوریدر از خدمات این کاروان بهره مند شدند.

  وی بیان داشت: در این کاروان پزشکان دندانپزشکی و دستیاران، دو خودروی مجهز به تجهیزات کامل دندانپزشکی، چندین یونیت سیار در محیط خانه بهداشت روستا مستقر شده و اقدام به معاینه، جرمگیری، کشیدن دندان و ترمیم نمودند که در این طرح به بیش از 200 نفر خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

   ذبیحی تصریح کرد: در طی دو روز اجرای طرح در روستاهای بخش مرکزی شهرستان سروآباد، علاوه بر ارائه خدمات دندانپزشکی، بسته های بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضد عفونی توزیع گردید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان سلامت به روستاهای بخش مرکزی سروآباد

اعزام کاروان سلامت به روستاهای بخش مرکزی سروآباد