مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-14سياسي

رؤسای جمهور ایرلند، گرجستان و مغولستان به رییسی تبریک گفتند


رؤسای جمهور ایرلند، گرجستان و مغولستان آغاز به کار حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو چالش های دیگر، از جمله تأمین صلح، امنیت که باید در کنار یکدیگر بدان رسیدگی کنیم، آرزوی توفیق می کنم.

رییس جمهور گرجستان: روابط ایران و گرجستان برای رفاه مردم عمیق تر خواهد شد خانم سالومه زورا بیشویلی رییس جمهور گرجستان نیز در پیامی با تبریک تحلیف و آغاز به کار رییس جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی این کشور برای توسعه و تعمیق روابط دوستانه با ایران براساس اصول احترام و همکاری متقابل تاکید کرد.

در این پیام خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی آمده است: اطمینان دارم تلاش های جنابعالی در مقام ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آینده ای پایدار، امن و موفق برای کشور ایران تضمین خواهد کرد.

رییس جمهور گرجستان همچنین ابراز امیدواری کرده است که با تلاش مشترک ایران و گرجستان، روابط موجود بین دو کشور برای رفاه مردم عمیق تر خواهد شد.

رییس جمهور مغولستان: دولت سیزدهم موجبات توسعه بیشتر روابط دو کشور را فراهم خواهد کرد اوخناگین خورلسوخ رییس جمهور مغولستان نیز در پیامی با تبریک آغاز به کار رییس جمهوری اسلامی ایران، ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، ابراز اطمینان کرد با آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای جمهور ایرلند، گرجستان و مغولستان به رییسی تبریک گفتند

رؤسای جمهور ایرلند، گرجستان و مغولستان به رییسی تبریک گفتند