مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-14سياسي

دو صندلی با یک شهردار


یکی از نکات جالبی که در انتخاب شهردار در دو شهر ابهر و خرم دره وجود دارد این است که شورای اسلامی هر دو شهر، امیرهوشنگ نوری آرا را به عنوان شهردار به استانداری معرفی کرده اند.

- ایسنا/زنجان یکی از نکات جالبی که در انتخاب شهردار در دو شهر ابهر و خرم دره وجود دارد این است که شورای اسلامی هر دو شهر، امیرهوشنگ نوری آرا را به عنوان شهردار به استانداری معرفی کرده اند.

با روی کار آمدن شوراهای اسلامی دور ششم، یکی از بحث هایی که این روزها به صورت داغ در اغلب شهرهای استان مطرح بوده، بحث انتخاب شهردار است که پیرامون این موضوع در فضای مجازی اکثر شهرها نیز بحث و گفت وگوهای فراوانی وجود دارد.

انتخاب شهردار در دو شهر ابهر و خرم دره این روزها با حرف و حدیث های فراوانی همراه است.

نکته جالب این موضوع این است که شورای شهر هر دو شهر یک گزینه واحد یعنی امیرهوشنگ نوری آرا را که در دور قبلی نیز سکاندار شهرداری خرم دره بود را برای تصدی صندلی شهرداری به استانداری معرفی کرده اند؛ انتخابی که در ابهر با حاشیه های فراوان همراه بوده و شورای شهر این شهر را به حاشیه برده است.

در رابطه با آخرین وضعیت انتخاب شهردار خرم دره، رییس شورای اسلامی این شهر، می گوید: قطعاً تلاش خواهیم کرد که شهرداری کارآمد و کاربلد برای خرم دره انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو صندلی با یک شهردار

دو صندلی با یک شهردار