مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-13سياسي

50 روستای در معرض خطر گلستان ایمن سازی می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: امسال مطالعات ایمن سازی 50 روستای گلستان در دست اقدام است تا تثبیت و ایمنی این روستاها طبق برنامه ششم انجام شود.

- ، سید محمد حسینی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: گلستان، استان حادثه خیز بوده و نوار جنوبی مورد هجمه رانش و لغزش و نوار شرقی مستعد فرونشست خاک دارد و نوار شمالی در معرض سیلاب است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: 319 روستای در معرض خطر در استان داشتیم که با کمک مدیریت بحران و اقدامات ایمن سازی، توانستیم این عدد را به 275 روستا کاهش دهیم.

وی گفت: امسال هم مطالعات ایمن سازی 50 روستای دیگر در دست اقدام است تا ایمن سازی و تثبیت این روستاها طبق برنامه ششم انجام شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واحدهای مسکونی فرسوده روستایی استان، اضافه کرد: از زمان شروع طرح بهسازی مسکن روستایی توانستیم با اعتبارات دولتی و تسهیلات ارزان قیمت و مشارکت مردم، 85 هزار واحد مسکونی را در سطح استان نوسازی و مقاوم سازی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: به واحدهای غیرمقاوم 100 میلیون تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت 20 ساله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون تومانی در سال جاری از یک ماه گذشته آغاز شده است، گفت: تاکنون دو هزار متقاضی از این تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 روستای در معرض خطر گلستان ایمن سازی می شود

50 روستای در معرض خطر گلستان ایمن سازی می شود