مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 02:252021-08-13ورزشي

رکابزن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد قهرمان شد


رییس هیأت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت: علی رضا شیری، رکاب زن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد موفق به کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره شد.

- ایوب محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مسابقات جایزه بزرگ مشهد، اظهار داشت: دور چهارم مسابقات جایزه بزرگ که در روزهای 21 و 22 مردادماه در پیست ثامن الائمه مشهدالرضا برگزار شد، استان کرمانشاه با حمایت نیروگاه زاگرس کوثر شرکت کرد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات علی رضا شیری در ماده 500 متر سرعت موفق به کسب مدال طلا و 2 مدال نقره در مواد  200 متر سرعت ماده کایرین شد و پارسا شفیعی مجاز در ماده 500 متر سرعت مقام پنجم، در ماده 200 متر سرعت مقام ششم، در ماده کایرین مقام ششم و در ماده 2 کیلومتر مقام هفتم را به خود اختصاص داد، امیرحسین یعقوبی دیگر دوچرخه سوار کرمانشاهی در ماده 3 کیلومتر تایم تریل انفرادی مقام پنجم، محمد مهدی امیری در ماده 2 کیلومتر مقام هشتم، عرشیا بهرامی شاد در ماده کایرین مقام نهم، علی الهرمزی در ماده 3 کیلومتر بزرگسالان مقام هشتم را کسب کردند.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد ورزشکاران استان کرمانشاه در این مسابقات، گفت: تیم ورزشکاران استان کرمانشاه متشکل از 6 ورزشکار به مربیگری سیامک ادبی و با حمایت و به نام نیروگاه برق زاگرس کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکابزن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد قهرمان شد

رکابزن کرمانشاهی در مسابقات جایزه بزرگ مشهد قهرمان شد