مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 01:452021-08-13سياسي

حضور داوطلبانه جوانان 20 ساله مشهدی برای غسل و تدفین اموات کرونایی


افرادی برای کمک به کار تغسیل، تطهیر و تدفین اموات در مشهد داوطلب شده اند که 20 تا 60 سال سن دارند.

- نورالله فریمانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره تشکیل گروه جهادی شهید شفیعی اظهار کرد: در این ایام به دلیل افزایش تعداد فوت شدگان ناشی از و مسؤولان شهرداری پای کار آمده اند و در تطهیر، تغسیل و تدفین اموات همکاری و کمک می کنند.

فریمانه با بیان اینکه فعالیتمان را هم زمان با شروع ماه محرم با حضور در بهشت رضا و بهشت رضوان آغاز کردیم، یادآور شد: افراد روزانه در سه شیفت برای تغسیل حضور دارند به طوری که آخرین شیفت کاری ساعت یازده شب به پایان می رسد.

مسؤول گروه جهادی شهید شفیعی با تأکید بر اینکه افراد داوطلب برای این امر خداپسندانه پس از آموزش های لازم مشغول به خدمت می شوند، ابراز کرد: معاونت تبلیغ حوزه خراسان هم با گروه همکاری دارند و امکانات موردنیاز را برای گروه فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت اعضای گروه در بهشت رضا و بهشت رضوان، داوطلبین دیگری هم به عنوان همیار سلامت جهت خدمت به بیماران کرونایی بستری شده به بیمارستان ها معرفی کرده ایم، عنوان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث بروز برخی مشکلات معیشتی برای خانواده های کم برخوردار و نیازمند شده است، موضوع مواسات و کمک های مؤمنانه را هم در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داوطلبانه جوانان 20 ساله مشهدی برای غسل و تدفین اموات کرونایی

حضور داوطلبانه جوانان 20 ساله مشهدی برای غسل و تدفین اموات کرونایی