مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 22:302021-08-13سياسي

نامه عارف به رییسی در مورد حقوق اعضای هیات علمی و نگرانی از افزایش مهاجرت نخبگان


محمدرضا عارف رییس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران طی نامه ای به سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری هشدار داد: نادیده انگاشتن شئونات اعضای هیات علمی و عدم حمایت مناسب مالی با پرداخت حقوق های بسیار ناچیز به میزان 7 تا 10 درصد حقوق سایر کشورهای منطقه و جهان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در نامه ای به رییس جمهور ضمن اشاره به تبعات عدم توازن حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی تاکید کرد: عدم توجه به حفظ شئون نخبگان و نیروی انسانی ماهر و با دانش کشور، ملت ما را در آینده با چالش های جدی روبرو خواهد ساخت.

متن این نامه به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام، همانگونه که استحضار دارید یکی از درخشانترین عملکردهای جمهوری اسلامی، کارنامه نظام علمی کشور است که مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها از این دستاوردها تقدیر و تشکر کرده اند و بر حفظ و حراست و سرعت بخشیدن به این حرکت عظیم تاکید نموده اند تا حدی که فرموده اند علم و فناوری باید به گفتمان مسلط جامعه تبدیل شود.

بی تردید بخش اعظم این دستاوردها مرهون تلاش ها و کوشش های شبانه روزی، صادقانه و خالصانه اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه ها و موسسات پژوهشی است که با نازلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عارف به رییسی در مورد حقوق اعضای هیات علمی و نگرانی از افزایش مهاجرت نخبگان

نامه عارف به رییسی در مورد حقوق اعضای هیات علمی و نگرانی از افزایش مهاجرت نخبگان