مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-13سياسي

کدام پیروزی برای رزمندگان تضمین شد؟+صوت منتشر نشده از سردار همدانی


سردار شهید حسین همدانی در آغاز عملیات کربلا 2 با اشاره به اهداف حضور رزمندگان اسلام در دفاع مقدس گفت: ما نه برای ارتفاع می جنگیم، نه برای شهر می جنگیم، -   پیروزی که خداوند برای رزمندگان تضمین کرد سردار شهید همدانی در هشتم شهریور ماه سال 1365 قبل از آغاز عملیات کربلای 2 در ارتفاع کرو در جمع همرزمانش در اردوگاه تیپ 105 قدس درباره توفیقی که خداوندنصیب آن ها کرده بود، سخن به میان آورد: جز خدا به هیچ فکر نکنید.

ما نه برای ارتفاع می جنگیم، نه برای شهر می جنگیم، نه برای تیپ و لشکر و سپاه می جنگیم، ما تنها برای رضای او می جنگیم و خودمان را آماده کردیم.

برای ماقبل از هر چیزی پیروزی حاصل شده که خدا این توفیق را به ما داده که در این صحنه و در صف مجاهدین حاضر شدیم.

درباره عملیات عملیات کربلا 2 با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) در منطقه چومان مصطفی ـ حاج عمران از دهم تا یازدهم شهریور ماه سال 1365 انجام شد.

هدف این عملیات تصرف ارتفاعات 2519 و شهید صدر، ترمیم و تصحیح خط پدافندی و دستیابی به راهکارهای مناسب به منظور عمق دادن به منطقه برای عملیات بعدی در شمال عراق بود.

در عملیات کربلا 2 رزمندگان اسلام در قالب 26 گردان پیاده، شامل: لشکر 10  و تیپ های 9، 12، 21، 105، ،155 از سپاه به همراه چهار گردان توپخانه از سپاه و ارتش حضور داشتند که در نهایت منجر به آزادسازی ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پیروزی برای رزمندگان تضمین شد؟+صوت منتشر نشده از سردار همدانی

کدام پیروزی برای رزمندگان تضمین شد؟+صوت منتشر نشده از سردار همدانی