مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 17:552021-08-13بين الملل

نیویورک تایمز: آمریکا باید حقایق سلاح های هسته ای اسراییل را بازگو کند


یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی تصریح کرده حکومت ایالات متحده بایستی واقعیت ها را درباره سلاح های هسته ای اسراییل بازگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی در تحلیلی گفته حاکمیت این کشور بایستی واقعیت ها را درباره سلاح های هسته ای اسراییل بازگو کند.

روزنامه نیویورک تایمز ، این تحلیل به قلم پیتر بینارت را با یادآوری هشدارهای سیاستمداران آمریکایی درباره اینکه دستیابی ادعایی ایران به سلاح هسته ای می تواند باعث ایجاد مسابقه تسلیحاتی در منطقه شود، آغاز کرده است.

در این مطلب آمده است: سیاستمداران آمریکایی اغلب هشدار می دهند چنانچه ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، این باعث ایجاد سیلی از تسلیحات هسته ای در سراسر خارمیانه خواهد شد.

سناتور رابرت منندز، رییس فعلی کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در مارس 2020 پیش بینی کرده بود که آزاد گذاشتن ایران برای دستیابی به بمب می تواند به ایجاد یک مسابقه خطرناک تسلیحاتی در آن منطقه منجر شود.

نیویورک تایمز به اظهارات مشابهی از جو بایدن ، رییس جمهور فعلی آمریکا در ماه دسامبر نیز اشاره کرده که گفته بود چنانچه ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند، ترکیه، عربستان سعودی و مصر هم ممکن است از این کشور دنباله روی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: آمریکا باید حقایق سلاح های هسته ای اسراییل را بازگو کند

نیویورک تایمز: آمریکا باید حقایق سلاح های هسته ای اسراییل را بازگو کند