مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-13سياسي

پخت 72 دیگ غذا در شهر عاشوراییان/ 10 هزار غذا در چغادک توزیع می شود


رییس کمیته امداد شهر چغادک از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر با پخت 10 هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بوشهر، احمد محمد نیا عصر امروز در حاشیه برپایی مراسم نذرواره احسان و اطعام حسینی در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک، اظهار داشت: طرح نذرواره احسان و اطعام حسینی هرساله در ایام محرم در سراسر کشور برپا می باشد که در استان بوشهر نیز در شهر چغادک (معروف به شهر عاشوراییان) در سوم محرم برگزار می شود.

رییس کمیته امداد بخش چغادک افزود: در این طرح تعداد 72 دیگ غذای گرم به نیت 72 تن شهید دشت کربلا معادل 10 هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه های جهادی، هیئت امنا مساجد، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) چغادک انجام شده است.

  محمد نیا خاطرنشان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی باهدف کمک و ارتقاء وضعیت معیشت خانوارهای نیازمند در ماه محرم آغاز و تا ماه صفر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می شود.

محمد نیا یادآور شد: طبخ و توزیع غذاهای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 72 دیگ غذا در شهر عاشوراییان/ 10 هزار غذا در چغادک توزیع می شود

پخت 72 دیگ غذا در شهر عاشوراییان/ 10 هزار غذا در چغادک توزیع می شود