مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-13سياسي

شرایط برگزاری عزاداری محرم در بوشهر اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طبق دستورالعملی که از ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده مبنای اجرای دستور العمل ها همان رعایت پروتکل های سال گذشته است اما در کارگروه تخصصی برگزاری مجالس محرم در استان، - حجت الاسلام محمدرضا طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله اظهار داشت: مردم متدین بوشهر علی رغم سختی ها و مشکلات کرونایی اجازه ندادند که چراغ عزای امام حسین (ع) بی فروغ شود و با رعایت تمام دستورالعمل ها مجالس عزاداری به خوبی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: طبق دستورالعملی که از ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده مبنای اجرای دستور العمل ها همان رعایت پروتکل های سال گذشته است اما در کارگروه تخصصی برگزاری مجالس محرم در استان، موارد اصلاحی در شیوه نامه ها ایجاد شد.

طاهری عنوان کرد: در این جلسه دو شرط برای برگزاری مراسم ها در فضای مسقف تصویب شد که اولین شرط این است که مکان برگزاری جلسه سقف بالای شش متر داشته باشد و شرط دوم هم این است که مکان مسقف بالای شش متر دارای تهویه مناسب باشد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم ایام ماه محرم به شرط استفاده 100 درصدی از ماسک، رعایت پروتکل‎ های بهداشتی و فاصله‎ گذاری اجتماعی با اولویت مکان‎ های باز و دارای تهویه مناسب هوا برگزار می ‎ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری عزاداری محرم در بوشهر اعلام شد

شرایط برگزاری عزاداری محرم در بوشهر اعلام شد