مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-13سياسي

موسوی: مجلس هفته بعد فقط شنبه و یکشنبه جلسه دارد


مجلس هفته بعد تنها در روزهای شنبه و یکشنبه جلسه علنی دارد که آن هم تا ساعت 10:30 دقیقه پایان خواهد یافت.

- سیدنظام الدین موسوی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: مجلس در هفته آینده تنها در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و و24 مردادماه جلسه علنی دارد.

وی با بیان اینکه جلسات مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه نهایت تا 10:30 دقیقه پایان خواهد یافت، افزود: به دلیل بررسی برنامه کاری وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در کمیسیون های تخصصی مجلس جلسات صحن پس از دو ساعت تمام خواهد شد.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: در هفته کاری مجلس پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جلسات علنی مجلس برای بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی فردا اعلام وصول می شود و علاوه بر این مجلس دستورکارهای دیگری نیز خواهد داشت.

وی افزود: از جمله کار مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه می توان به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد.

سخنگوی هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در هفته پیش رو استعفای آقای در مورد لایحه تأسیس نهاد مستقل تنظیم گر بخش برق، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: مجلس هفته بعد فقط شنبه و یکشنبه جلسه دارد

موسوی: مجلس هفته بعد فقط شنبه و یکشنبه جلسه دارد