مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-13حوادث

کرونا امروز جان 15 سبزواری را گرفت/ ممنوعیت حضور همراهان در آرامستان برای دفن اموات


رییس سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: امروز 15 نفر از شهروندان سبزواری بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، اسماعیل کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه روز جمعه 15 نفر از شهروندان سبزواری بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که 9 نفر از این اموات به همراه 6 فوتی دیگر اموات غیر کرونایی دفن و راهی خانه ابدی شدند.

وی افزود: این روزها همکاران ما در سازمان آرامستان های شهرداری روزهای بسیار سختی و پرکاری را سپری می کنند، در این راستا 6 فوتی کرونایی امروز به دلیل این حجم کار و فراهم کردن شرایط ایزوله غسالخانه فردا دفن می شوند.

 رییس سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار با تأکید بر این که درد و آلام خانواده های داغدار را درک می کند، تصریح کرد: از مردم درخواست می کنم همراهی های لازم را برای دفن اموات خود با این سازمان داشته باشند.

کرمی ادامه داد: امروز گروه دفن سازمان در مصلی شهر به 2 گروه افزایش یافت تا بهتر بتوانند به مردم خدمات ارائه کنند.

وی بابیان اینکه از مردم تقاضا می کنم شهروندان به دلیل حفظ جان خود و قطع زنجیره انسانی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند، تأکید کرد: بنا به دستور ستاد ملی کرونا، به دلیل قرارگیری سبزوار در وضعیت بحرانی موج کرونا، ورودی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا امروز جان 15 سبزواری را گرفت/ ممنوعیت حضور همراهان در آرامستان برای دفن اموات

کرونا امروز جان 15 سبزواری را گرفت/ ممنوعیت حضور همراهان در آرامستان برای دفن اموات