مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-13سياسي

اجرای طرح اطعام حسینی در چغادک


رییس کمیته امداد شهر چغادک از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر با پخت 10 هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس کمیته امداد شهر چغادک از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در این شهر با پخت 10 هزار پرس غذای گرم و توزیع میان نیازمندان خبر داد.

احمد محمدنیا در حاشیه برپایی مراسم نذرواره احسان و اطعام حسینی که در گلزار شهدای گمنام شهر چغادک برگزار شد اظهار کرد: طرح نذرواره احسان و اطعام حسینی هرساله در ایام محرم در سراسر کشور برپا می باشد که در استان بوشهر نیز در شهر چغادک (معروف به شهر عاشوراییان) در سوم محرم برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح تعداد 72 دیگ غذای گرم به نیت 72تن شهید دشت کربلا معادل 10هزار پرس غذای گرم با همکاری گروه های جهادی، هیت امنا مساجد، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه الزهراء (س) چغادک انجام شد است.

رییس کمیته امداد شهر چغادک خاطر نشان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقا وضعیت معیشت خانوارهای نیازمند در ماه محرم آغاز و تا ماه صفر ادامه دارد.

محمدنیا تصریح کرد: طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام حسینی در چغادک

اجرای طرح اطعام حسینی در چغادک