مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-13سياسي

موازین بهداشتی در مراسم های مذهبی اجرا شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هیئت های مذهبی و مساجد استان در تمامی مراسمات حسینی موازین بهداشتی را اجرا کنند.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هیئت های مذهبی و مساجد استان در تمامی مراسمات حسینی موازین بهداشتی را اجرا کنند.

آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه آدینه این هفته اظهار کرد: راه حسین علیه السلام همان صراط مستقیم الهی است که نتیجه آن، سعادت در دنیا و رستگاری در آخرت می باشند.

آن حضرت علیه السلام درباره هدایت و پالایش اجتماعی و وجوب آراستگی به فضائل و پیراستگی از رذایل که در فرهنگ و معارف اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر معروف است.

وی ادامه داد: تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه مسلمانان، شیعیان و عدالت خواهان جهان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم در دنیا رهرو راه اباعبدالله الحسین علیه السلام و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: از تمامی هیئت های مذهبی و مساجد استان بوشهر تقاضا دارم در تمامی مراسمات به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی تمام موازین بهداشتی را اجرا کنند.

صفایی بوشهری یادآور شد: از ریاست محترم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تمامی فرماندهان نیروهای مسلح و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان صمیمانه تشکر می کنم که دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازین بهداشتی در مراسم های مذهبی اجرا شود

موازین بهداشتی در مراسم های مذهبی اجرا شود