مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-13سياسي

امربه معروف و نهی از منکر مهم ترین هدف قیام عاشورا بود


امر به معروف و نهی از منکر بر گرفته از نهضت عاشورا است و در همه شرایط بر همگان واجب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: همه ما باید در مقابل نعمت هایی بی شماری که خداوند متعال به ما عطا کرده شکرگذار باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه در محضر خداوند هستیم و زمام همه امور در دست خدا است، افزود: کسی که تقوا داشته باشد سعی می کند خودش را از آلودگی و راه کج محافظت کند و همواره سعی دارد تا راه راست را ادامه دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) ادامه دارد: گسترش فرهنگ عاشورا و کربلا نیاز همیشگی جامعه اسلامی است و در واقع باید همه ما در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه حرارت عشق به امام حسین (ع) هرگز در قلب های مسلمانان خاموش نمی شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر گرفته از نهضت عاشورا است و در همه شرایط بر همگان واجب بوده و اگر از این واجب الهی دوری شود تبعات بسیار بدی بر جامعه دارد.

حجت الاسلام راهداری با اشاره به شرایط کرونایی موجود در استان و کشور بیان کرد: رعایت دستورات بهداشتی و تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری تکلیفی شرعی است، زیرا حفظ جان و سلامتی واجب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر مهم ترین هدف قیام عاشورا بود

امربه معروف و نهی از منکر مهم ترین هدف قیام عاشورا بود