مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-13اقتصادي

فارس رتبه نخست اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را کسب کرد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مقام اول طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بین استان های کشور به فارس تعلق گرفت.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مقام اول طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بین استان های کشور به فارس تعلق گرفت.

سهراب مختاری با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی طی 4 سال گذشته فارس همواره رتبه نخست را در اجرای این طرح داشته، گفت: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی ازسال 96 در کشور آغاز و تاکنون 37 هزار و 463 نفر در استان فارس خواستار استفاده از مزایای این طرح شده و ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، او با بیان اینکه از میان ثبت نام کنندگان در این طرح در فارس تاکنون 14 هزار و 32 نفر واجد شرایط بوده اند، ادامه داد: شرایط مورد نیاز برای فارغ التحصیلان دانشگاهی متقاضی، دارا بودن مدرک کارشناسی و بالاتر و حداکثر 35 سال سن، است و همچنین متقاضی در 2 سال گذشته نباید بیش از 3 ماه سابقه بیمه داشته باشند و نباید دانشجو بلکه باید فارغ التحصیل بوده و در طول دوران سربازی نیز نباشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه در این طرح هیچگونه محدودیت رشته تحصیلی وجود ندارد، عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه نخست اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را کسب کرد

فارس رتبه نخست اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را کسب کرد