مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-13اقتصادي

فعالیت 45 گروه جهادی در مهریز/مردم یاری مهمترین مأموریت بسیج است


فرمانده ناحیه بسیج مهریز از فعالیت 45 گروه جهادی شامل 32 گروه برادران و 13 گروه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم یاری مهمترین رسالت و مأموریت بسیج در کشور است.

- سرهنگ علی فاتحی ابرقویی در گفت وگو با خبرنگار فارس از مهریز، با اشاره به این که در این شهرستان 45 گروه جهادی شامل 32 گروه برادران و 13 گروه بانوان فعالیت می کنند، اظهار کرد: مأموریت اصلی به ارزش 520 میلیون تومان، در روز عید غدیر پخت هفت هزار پرس غذا به ارزش 210 میلیون تومان و نذر قربانی به ارزش 16 میلیون صورت گرفت.

سرهنگ فاتحی گفت: راه اندازی سامانه اطلس جهادی در قالب بسیج سازندگی به جمع آوری، هدایت و برنامه ریزی دقیق گروهای جهادی برای خدمت رسانی در مناطق محروم می پردازد.

وی افزود: گروههای جهادی علاوه بر خدمت رسانی به خارج از شهرستان مهریز با تشکیل و پشتیبانی از صندوقهای قرض الحسنه در همه مناطق این شهرستان از سوی پایگاهای مقاومت بسیج، مساجد و تشکلات خواهران و برادران با محوریت مردم یاری توانستند  با اهدای وام برای 40 نفر اشتغال زایی، سه کارگاه های تولیدی و تعاونی راه اندازی کنند.

  سرهنگ فاتحی عنوان کرد: گروهای جهادی در امر کشاورزی، دامداری، کشت های گلخانه ای و  پروژه های تحقیقاتی بسیج سازندگی از مهندسین جوان حمایت و استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 45 گروه جهادی در مهریز/مردم یاری مهمترین مأموریت بسیج است

فعالیت 45 گروه جهادی در مهریز/مردم یاری مهمترین مأموریت بسیج است