مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-13فرهنگي

سعید سجادی تشییع پیکر زنده یاد «ارشا اقدسی»


مراسم تشییع پیکر مرحوم «ارشا اقدسی» بدلکار سینما و تلویزیون ایران، صبح جمعه 22 مردادماه 1400 با حضور جمعی از هنرمندان در لوکیشن برنامه «دست فرمون» واقع در بوستان ولایت برگزار شد و پس از این مراسم، - مراسم تشییع پیکر مرحوم ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون ایران، صبح جمعه 22 مردادماه 1400 با حضور جمعی از هنرمندان در لوکیشن برنامه دست فرمون واقع در بوستان ولایت برگزار شد و پس از این مراسم، خانواده و هنرمندان حاضر او را تا قطعه هنرمندان و برای خاکسپاری در کنار پیمان ابدی همکار بدلکار او که چندین سال پیش درگذشت، همراهی کردند.

علی رغم تاکید برگزار کنندگان برای عدم حضور در مراسم و پخش آنلاین آن از صفحات مجازی، افراد بسیاری در اطراف قطعه هنرمندان حضور داشتند.

اقدسی روز چهارشنبه نهم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کرده بودند.

زنده یاد ارشا اقدسی بنا بود در بیروت تحت عمل جراحی قرار بگیرد اما از آنجاکه علائم حیاتی او بشدت پایین آمده بود، مانع از انجام عمل های جراحی شد.

در نهایت علی رغم تلاش پزشکان ارشا اقدسی روز 13 مردادماه، ساعت 21 به وقت تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید سجادی تشییع پیکر زنده یاد «ارشا اقدسی»

سعید سجادی تشییع پیکر زنده یاد «ارشا اقدسی»