مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-13دانش

آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار شد/ امشب آخرین فرصت بدون آزمونها


آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 برای 6 رشته با آزمون 22 مرداد برگزار شد و متقاضیان پذیرش بدون آزمون در 45 رشته می توانند تا ساعت 24 امروز در این رشته ها ثبت نام کنند.

- علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و بهداشت مواد غذایی متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خود تا ساعت 24 امروز 22 مرداد 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.

sanjesh.

org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

به آندسته از دانشجویان سال آخر دوره کاردانی (فوق دیپلم) که تا پایان شهریور ماه سال 1400 موفق به اخذ مدرک کاردانی خود نمی شوند توصیه می شود که نسبت به حذف کدرشته محل های انتخابی خود که صرفاً در نیمسال اول پذیرش دانشجو می کنند از طریق سایت سازمان، قسمت ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

در غیر این صورت چنانچه در ردیف پذیرفته شدگان قرار گیرند، از آنان ثبتنام به عمل نخواهد آمد و هیچگونه تقاضایی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

متقاضیان علاقمند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و یا رشته های تحصیلی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) لازم است به منظور اطلاع از تاریخ و نحوه انتخاب رشته های تحصیلی در دهه اول شهریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار شد/ امشب آخرین فرصت بدون آزمونها

آزمون کاردانی به کارشناسی برگزار شد/ امشب آخرین فرصت بدون آزمونها