مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-13سياسي

شیرخوارگان ایران نذر علی اصغر امام حسین (ع) شدند+عکس و فیلم


همایش شیرخوارگان حسینی از صبح امروز در سراسر کشور به دلیل شرایط کرونایی به صورت محدود و مجازی برگزار شد و مادران نوزادان شیرخوار خود را نذر امام حسین (ع) و مکتب سیدالشهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، امروز نخستین جمعه ماه محرم است و بنا بر رسم هرساله در این روز همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم امسال به دلیل شرایط کرونایی و طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با حضرت علی اصغر به دنیا به همگان تصریح می کنیم که هدف سیدالشهدا بیداری امت اسلامی بود نه حکومت.

همزمان در ایران و 45 کشور جهان مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در غالب نقاط به صورت مجازی و در برخی شهرستان ها که شرایط بهتر و از سوی ستاد کرونا مجوز دارند، به صورت حضوری برگزار شد.

این مراسم همزمان در ایران و 45 کشور جهان برگزار شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر می گوید: نذرنامه به زبان های مختلف ترجمه شده  و آیین نذرنامه خوانی به 13 زبان اجرا می شود .

نذرنامه ای که به 13 زبان اجرا می شود در متن این نذرنامه آمده است: یا صاحب الزمان (عج)، فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم که او را برای ظهور نزدیکت برگزینی و حفظ کنی، یا مسیح حسین، یا علی اصغر، ادرکنی مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در تهران با حضور تعدادی از مادران در آستان مقدس امامزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخوارگان ایران نذر علی اصغر امام حسین (ع) شدند+عکس و فیلم

شیرخوارگان ایران نذر علی اصغر امام حسین (ع) شدند+عکس و فیلم