مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-13پزشكي

بسیاری از هیأت ها حتی مجوز برگزاری مراسم را هم ندارند


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم، - گفت: در بازدیدهای انجام شده مشاهده شد که بسیاری از هیات ها حتی مجوز برگزاری مراسم را هم ندارند.

علی اصغر حسنی شامگاه گذشته، 21 مردادماه، در برنامه تلویزیونی اشاره سیمای خراسان رضوی، اظهار کرد: اگر نگاهی به این ایام در سال گذشته داشته باشیم، باید گفت که در سال گذشته وضعیت به این شکل بود که تعداد افراد فوت شده بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در کل کشور حدود 130 نفر بود، اما اکنون وضعیت وحشتناکی پیش آمده و باوجود اینکه تجربه های بسیاری کسب کردیم که هزینه های زیادی هم داشت، به جای اینکه وضعیت بهبود پیدا کند، بدتر هم شده است.

وی افزود: عزاداری بخشی از مراسم دینی ما است، اما لازمه برگزاری اش این است که فاصله گذاری اجتماعی و اجتماعات را بر اساس شیوه نامه های بهداشتی که از طریق وزارت بهداشت به تمام سازمان ها ابلاغ شده است، رعایت کنیم.

اگر بتوانیم موارد بهداشتی را رعایت کنیم شاید بتوانیم انتشار بیماری را بسیار کاهش دهیم.

از همگی درخواست می کنم که به این موارد توجه کنند؛ چراکه هم سلامت متولیان برگزاری مراسم عزاداری برای ما دارای اهمیت است و هم سلامت افرادی که در آن شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از هیأت ها حتی مجوز برگزاری مراسم را هم ندارند

بسیاری از هیأت ها حتی مجوز برگزاری مراسم را هم ندارند