مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-13سياسي

روحانی دوستان ایران را فراری داد/ قرارداد ایران و چین منعقد شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دلبستگی دولت روحانی به غرب دوستان ایران را فراری داد اما دولت جدید باید سریعا قراردادهای همکاری بین ایران و چین را منعقد کند.

- ، درباره آخرین وضعیت قرارداد 25 ساله ایران و چین، گفت: بین ایران و چین یک تفاهم نامه 25 سال منعقد شده اما هنوز تبدیل به قراردادهای اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: دستگاه های ذیربط به دنبال آن هستند که قراردادهای اجرایی این تفاهم نامه 25 ساله را تهیه و زمینه انعقاد آن را هموار کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی قراردادهای همکاری بین ایران و چین منعقد می شود، تصریح کرد: زمان تهیه قراردادهای اجرایی تفاهم نامه بین ایران و چین به اراده دولت جدید بستگی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه مجلس از دولت مطالبه خواهد کرد که در این زمینه تسریع شود، گفت: دولت روحانی دلبستگی زیادی به غرب داشت و با این نگاه خود، دوستان جمهوری اسلامی ایران را فراری داد اما قطعا در دولت رییسی ارتباط ایران با کشورهای دوست و همسو تقویت می شود.

ذوالنوری تاکید کرد: یکی از مهم ترین راه های بی تاثیر کردن تحریم آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران این است که ما با قدرت های بزرگ و همسو ارتباط بلندمدت داشته باشیم و پیش بینی می شود که در دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی دوستان ایران را فراری داد/ قرارداد ایران و چین منعقد شود

روحانی دوستان ایران را فراری داد/ قرارداد ایران و چین منعقد شود